Malas gilaaaa nak pergi tusyenn. -.- Ibu boleh tak harini ponteng? Besok pun, lusa sekali. Apa kata berhenti tusyen la Hahaha No no im jokinggg ;D Aku ambik tusyen for my backup laa -.- Kat sekolah banyak cakap. Tapi tkda beza pun, same je banyak ckap Haha. Sekurang-2nya dapat study dengan lebih fhm. Yes! Ramai ckp membazir. Suka hati aku la! Mcm duit bapak kau plak (!) Pfttt -.- But buat masa skrg sgt penat laaaa. Tk tahu kenapa? :/ Chillex la lemon. Ayoooo. K paling tk best tiga penjuru nanti. Apelaaa, benda ni aku paling benci sejak aku masuk sekolah. Dari kecil sampai dh nak hbs sekolah. Aku ingat sekolah je ada, tapiiiiiii tusyen pun adaaa. Shitttt (!)

My wish
Now nak siap pergi tuition Addmath. Semoga ilmu yang my tutor bagi meresap ke dalam otak dah simpan sampai ke anak cucu xD Aminn!