Hang out

Okay tadi gerak Midvalley, Nak gerak Klcc actually, tapi keluar pun dah lambat. Tunggu minah-2 semua tu lagi -..- Mang berzaman. Siang tadi dalam hati asyik mencarut je sebab kawan semua lambat. Hahaha :D Its okayy. Nak tengok movie, haih dah la kena beratur ramia-2, Mid biasa la kan, pasar tani. Haha lepas tu nak tgok movie semua full. Shittt! Sabar jela. Nak bowling plak, ramai nak mati, menyesal aku gerak mid. Hahaha Lepas tu adik aku efa tu gaduh dengan boyfiee, So drama la baby! Aiyoo penat aku nasihat. last-2 baik jugak. Wah! So sweet darling, dapat present anniversary. So jealous --' Okat then, makan Mcd je. Haha dah kenyang nak termuntah aku. Lepas tu jalan pergi shopping, menyesal sungguhhh! Haish, satu je masalahnya, duit takda. Budak ni ajak time aku kering kontang. Its okayy, nanti datang balik shopping habis HAHA. Tadi Bihah belanja purse, alololo comel gila. Blue colors ;) Thankbabyyy hihi OMG! Dah lama tak makan sushi, tadi beli sushii, aww! Suka gilaaaaa. Mengidam okay? Haha. After that terus gerak pulang, train mcm hampehh! ramai ya habibi -..- Okay tu je. Bye xx