Malam Hari

Pfttt -.- Taktau nak buat apa. Tak boleh nak tidurr laa. Haish, Al kisah makan banyak la ni. For sure la haa. Aduh aduh, Serious bosan bosan bosan. Tahap dewa karma. Any ideas? Jawapan korang mesti suruh aku tidur. I miss my biyy teheee ;p Haha now texting dia. Dia kata dah bosan dengan fb. Ciss! Ape laaaa. haih. B iloveyou youloveme. Haha okay sumpah dah takda kerja. Merapu rapu. Besok keluar dengan budak-2 gedik. Haha tgok moviee. Saje je, nak celebrate birthday. Bila sebut pasal birthday, for sure aku sedih. This year birthday paling sedih. Nak tahu kenapa ? Sebab kawan yang lama berpecah -.- Yeah! Haha so sabar jela --' Bila dah berpecah aku taktau nak pergi mana, Haih. Hati berbelahh, dua-2 kawan. So aku follow budak class. Now dah sibling sebab mentor mentee dorang la sibling aku :) Haha Sekarang bila dorang takda, sgt bosan. Iloveyougirlss. :) xoxo lemon